Man ska vara glad när man bloggar!

Jag har hört att det är bäst att blogga när man är glad, men nu är jag inte det..
Så de kanske blir ett mindre bra inlägg ikväll!

Dagen har varit varm, varm och åter varm. Galet att detta är Sverige, hur galet varmt som helst. Gillart!
Varit ute på jobbet och lirat lite basket samt hållt oss undan värmen en hel del, vilket hjälpte föga. Fick dock sluta 2 timmar tidigt då många barn hade gått hem, vilket var mhmmmmmm.

Under dagen efter jobbet har jag varit nere på stan och inhandlat lite inför GPs 20års-fest på lördag. Taggad!
Ska bli kul. Anton Nilsson skulle tydligen komma och han stötte jag på idag på stan, länge sedan senast. Ska bli kul att festa loss lite med karln! Och på söndag är det Djurgården-Helsingborg på stadion som gäller, riktigt fint!

Helsingborg som för övrigt lite turligt vann idag med 3-1 hemma mot MIKA från Albanien efter 2 sena mål och efter att Henke Larsson räddat dom med två grymt snygga chipmål.

Noterbart är även att M. Lustig i Rosenborg lyckades nicka en boll i mål mot ett Färöiskt lag på en hörna. Mot England så missade karln ju ungefär en 73 nickar på hörnor. Han måste legat i hårdträning!

Nu tänkte jag sova, börjar inte förrens 10-10.30 imorgon eftersom de inte behövs vara så många vuxna där så tidigt, det är nice! Ska ta en sväng med Sigge på morgonen först, mysigt!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida