Det är dags igen!!

Nu återupptar vi bloggandet.. Flera trötta människor har tjatat på varför jag inte skriver..

Har dock svårt att förstå detta då jag inte känner mig som en särskilt het bloggare...
Men alla ska väl få sin vilja till lags någon gång, så varför inte..
Ha dock inga förväntningar, vi får se hur det går den här gången...

Träning idag efter en bra helg för J2 med seger 13-3 mot ett tamt Gottsunda, samt en bra seger borta mot klubben i Enköping för J1. Mycket bra lir i 2 perioder i Enköping då bollen rullade fint!

Träningen som jag inte kunde delta fullt ut på då jag hade ett möte samtidigt i Allians var tydligen en ren soppa och kaos vad jag förstått.. Tur att man kom o styrde upp det i slutet då.. ;)

En sak kan vi konstatera.. Judas tar inga mer träningar... Haha


I helgen väntar dubbla matcher i HJ17 Region. Dels mot Hofors som vi ganska enkelt slog senast när vi var uppe hos de och lirade. En stad som för övrigt har typ 10 restauranger på en jävla gata.. Helt sjukt.. Finns ju typ 7000-8000 invånare totalt där.. I Sävja/Nåntuna/Vilan har vi 3 pizzerior typ på dubbelt så många typ.. De kan inte vara så bra på att laga mat i Hofors eftersom de behövs så mycket ställen att käka på..

Och på söndag väntar Storvreta i HJ17 Region. Matchen kan sammanfattas med ett ord...

PRESTIGE!

Vi får se vad Storvreta matchar för lag. De har ju en tendens att alltid matcha det bästa dom har mot oss vilket är kul. Man vill ju möta de allra bästa! Dags för oss att ta revansch denna gång och befästa våran andraplats bakom KAIS Mora. Och jag måste säga att vi nog får stå som favoriter efter att vi var sekunder från att slå Mora i deras egna borg senast..

Ska bli mycket spännande och jag kan verkligen rekomendera att ni tar er ut till Vattholma på söndag klockan 17.40.. Då kommer det smälla REJÄLT...

... Och det gillar vi!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida